UWAGA! Dołącz do nowej grupy Pszczyna - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Kampania informacyjna T-Mobile Polska i Policji na rzecz bezpieczeństwa dzieci

Radosław Bastrzyk

Radosław Bastrzyk


T-Mobile Polska oraz Komenda Główna Policji wspólnie uruchomiły nową kampanię informacyjną, której celem jest zwiększenie społecznej solidarności w poszukiwaniach zaginionych dzieci. W Polsce każdego roku odnotowuje się około dwóch tysięcy zgłoszeń o zaginięciach osób małoletnich, a czas reakcji jest kluczowy. System Child Alert, będący jednym z narzędzi w walce z tym zjawiskiem, obchodzi w tym roku swoje 12-lecie. Kampania ma na celu uświadomienie społeczeństwa o jego roli w skutecznych poszukiwaniach zaginionych dzieci.

Każde zgłoszenie o zaginięciu dziecka jest dla Policji sytuacją krytyczną, gdzie każda chwila ma znaczenie. System Child Alert został wprowadzony, aby szybko i skutecznie rozpowszechniać wizerunki zaginionych dzieci za pośrednictwem mediów oraz innych instytucji. Dzięki współpracy z T-Mobile, klienci operatora mogą aktywnie uczestniczyć w poszukiwaniach, otrzymując natychmiastowe powiadomienia MMS z informacjami o zaginionym dziecku. Inicjatywa ta ma na celu zwiększenie liczby osób zaangażowanych w akcje poszukiwawcze, co może zdecydowanie wpłynąć na sukces odnalezienia dziecka.

T-Mobile Polska w ramach kampanii zdecydowało się na przypomnienie o możliwości aktywnego zaangażowania się w program Child Alert. Klienci mają możliwość zapisania się do programu poprzez wysłanie ryzykownego SMS-a, co pozwala na bezpośrednie otrzymywanie powiadomień o zaginięciach. Warto podkreślić, że przez 10 lat funkcjonowania systemu, mówi się o 100% skuteczności jego aktywacji, co zostało udokumentowane setkami zgłoszeń od osób, które zareagowały na alarmujące informacje. System Child Alert to nie tylko technologia, ale przede wszystkim wspólna odpowiedzialność społeczeństwa za bezpieczeństwo najmłodszych. Więcej informacji na temat systemu można znaleźć na stronie t-mobile.pl.

Źródło: Policja Pszczyna


Oceń: Kampania informacyjna T-Mobile Polska i Policji na rzecz bezpieczeństwa dzieci

Średnia ocena:4.75 Liczba ocen:11


Zobacz Także